Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Teraz jest Pn 18 cze, 2018



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Guild Wars - Regulamin gildii
PostNapisane: Śr 04 kwi, 2012 
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 24 lut, 2007
Posty: 287
Lokalizacja: Ostrołęka
Gram w: Conan Exiles
Main: Hard Assistant
Alt: Hard Lupus
Regulamin Immortal Fire[LAoD]

1. Immortal Fire [LAoD] jest gildią skupiającą starszych graczy, minimalna granica wieku to 22 lata.
Jednak aby nie zamykać możliwości przyjęcia do gildii młodszym graczom, przyjmujemy zasadę: 10% składu gildii mogą stanowić gracze poniżej przyjętego kryterium wiekowego, muszą mieć ukończone 18 lat, wyjątkiem od tego wieku może stanowić rodzina gildiowicza lub osoba zarekomendowana przez gildiowicza.

2. Gildia nigdy nie wymagała i nie będzie stawiała wymagań co do umiejętności graczy, poziomu ich postaci czy ilości punktów faction.

3 Każdy członek gildii ma udostępnione forum i komunikator TS, na których w miarę swoich możliwości powinien się regularnie udzielać.
Komunikator pozwala na lepsze zapoznanie się a tym samym na bardziej zorganizowaną i skuteczniejszą grę.
Czytanie forum (przynajmniej raz na kilka dni) oraz branie udziału w głosowaniach jest obowiązkowe.

4. Dobre imię gildii jest sprawą priorytetową w czasie gry, dlatego na żadnym z kanałów nie można używać zwrotów obraźliwych czy wulgarnych dotyczy to również nicków naszych postaci.
Jeśli dany użytkownik wstępując do gildii posiada postać której nazwa jest nie dopuszczona przez liderów czy oficerów do gry, dana postać nie może opuszczać Guild Hall.

5. Szacunek wobec innych graczy jest kluczem do miłej atmosfery w gildii, dlatego bez względu na stopień gracza nie wolno obrażać i wyśmiewać innych osób. Każdy ma prawo zadawania pytań a każdy członek gildii, w miarę swoich możliwości, ma obowiązek udzielenia odpowiedzi.

6. Nie stawiamy warunków co do określonej obecności w Guild Wars, jednak każda nieobecność dłuższa niż 10 dni musi zostać opisana na forum w dziale "Gildia" temat "nieobecności długie".
Jeśli jest brak jakiegokolwiek uzasadnienia twojej nieobecności dłużej niż 15 dni dany gildiowicz po głosowaniu Liderów i Oficerów może zostać usunięty (głos oficera zapraszającego jest liczony x3, nie dotyczy liderów).
Każda nieobecność w grze dłużej niż 2 miesiące, na forum dłużej niż 1 miesiąc, skutkuje usunięciem z gildii (decydują Liderzy).
Gracze usunięci za nieobecność maja możliwość powrotu, bez ponownego spełnienia kryteriów rekrutacyjnych (nie dotyczy osób nie spełniających wymogów wiekowych).
Jeśli już jesteś w świecie gry to wymagamy abyś choć trochę zaakcentował swoją obecność i chęć do wspólnej gry.
Gracze nieaktywni, grający wyłącznie solo, niezainteresowani gildią i wspólna grą mogą zostać ocenieni negatywnie i usunięci z gildii.

7. Nowo przyjęci gracze maja status rekruta. Rekruci nie sa pełnoprawnymi gildiowiczami.
Rekruci mają pełny dostęp do forum, jednak nie mogą korzystać ze skarbca gildii.
Po okresie próbnym (miesiąc) zostanie oceniona ich aktywność w grze, udział we wspólnych wypadach, aktywność na forum, TS itp.
W przypadku oceny pozytywnej rekrut zmienia status na gildiowicza i zyskuje pełne prawa.

8. Kryteria rekrutacyjne:
- spełnienie wymagań wiekowych
- podanie na forum
- rozmowa na TS (posiadanie mikrofonu obowiazkowe)
- po pozytywnym przejściu rozmowy na TS, rejestracja na forum: dział rekrutacja, temat "rejestracja na forum"
- pozytywne przejście okresu próbnego(miesiąc)

9. Regulamin może zostać zmieniony tylko przez liderów, aczkolwiek wszelkie sugestie co do zawartych w nim postanowień będą mile widziane.
Przestrzeganie regulaminu gildii jest obowiązkiem każdego gildiowicza.


Regulamin oficerski

1. Przestrzeganie regulaminu oficerskiego jest obowiązkiem liderów i oficerów.

2. Oficerem może zostać każdy członek gildii zaakceptowany przez oficerów i liderów wg następujących zasad:
a) kandydatów na oficerów wybierają pozostali oficerowie oraz liderzy z pośród graczy czynnie udzielających się w gildii (mile widziane są również sugestie pozostałych członków gildii, a zwłaszcza tych z dużym stażem w gildii),
b) ostateczny głos należy do liderów, z tym zastrzeżeniem, że w przypadku gdy większość oficerów jest za odrzuceniem kandydata liderzy nie mogą powołać danej osoby na oficera,
c) oficer musi posiadać dużą ilość czasu na grę, a swoją postawą musi dawać przykład innym graczom oraz w miarę możliwości służyć wskazówkami innym członkom gildii,
d) oficerem może zostać wyłącznie osoba spełniająca wymóg minimum wiekowego dla członka gildii (22+).

3. Każdy z oficerów ma obowiązek:
- pomagać innym graczom w grze
- rozwiązywać problemy sporne w konfliktach między graczami
- wyrazić swoją opinie na temat podania do gildii
- nie wywoływać konfliktów z innymi graczami i oficerami a starać się je rozwiązywać
- w miarę możliwości brać udział w zebraniach oficerów

Funkcje specjalne za które są odpowiedzialni tylko niektórzy oficerowie:
- przyjmowanie nowych kandydatów do gildii, sprawdzanie wieku nowych kandydatów.
- czynny udział na forach gildii sojuszu, kontaktowanie się z oficerami oraz liderami innych gildii
- pilnowanie porządku na kanale rozmów AC oraz gildii, zbieranie raportów od innych graczy o naruszeniu regulaminu
- organizacja Skarbca gildiowego
- moderowanie na forum

4. Ponieważ nie zawsze jest możliwość spotkania się w grze każdy oficer po otrzymaniu nominacji otrzymuje
specjalny dostęp do zamkniętej części forum przeznaczonej tylko dla oficerów które ma służyć dyskusji w sprawach ważnych dla gildii.

5. O usunięciu danej osoby z gildii decydują wszyscy oficerowie i Liderzy, jeden oficer nie może sam podjąć decyzji o usunięciu gracza (wyjątek stanowi 2-miesięczna nieobecność w grze i 1-miesięczna na forum - decydują Liderzy).
W nadzwyczajnych przypadkach (np. łamanie regulaminu sojuszu), oficer ma prawo
tymczasowego usunięcia z gildii danej osoby po wcześniejszym poinformowaniu danej osoby że zostaje ususie ta z gildii tymczasowo. Do czasu podjęcia decyzji przez Liderów i oficerów dana osoba znajduje się poza gildią.

_________________
Obrazek
Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Guild Wars - Regulamin gildii
PostNapisane: Pt 03 paź, 2014 
Przyjaciel
Przyjaciel

Dołączył(a): Pt 03 paź, 2014
Posty: 1
Gram w: Guild Wars 2
Main: fg
Alt: dfgd
Nowo przyjęci gracze maja status rekruta. Rekruci nie sa pełnoprawnymi gildiowiczami.
Rekruci mają pełny dostęp do forum, jednak nie mogą korzystać ze skarbca gildii.
Po okresie próbnym (miesiąc) zostanie oceniona ich aktywność w grze, udział we wspólnych wypadach, aktywność na forum, TS itp.
W przypadku oceny pozytywnej rekrut zmienia status na gildiowicza i zyskuje pełne prawa.

_________________
Get up to date Testking 400-051 questions to practice for COMPTIA exam and complete your College of the Holy Cross certification on time.if you need more information see main website Intel or see wikipedia page .
Góra
  Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron